Cholina, un nutriment intalnit in alimente precum ouale, este responsabila de reducerea cu 24% a riscului de aparitie a cancerului de san, conform rezultatelor unui studiu realizat de Institutul National de Sanatate din Statele Unite si care v-a fi publicat in Jurnalul Faseb , anul acesta.
Cercetatorii au observat ca femeile ce au avut un consum zilnic de cel putin 455 mg de cholina, luata din cafea, oua, lapte degresat, au prezentat un risc mult mai scazut de aparitie a cancerului de san.




Date tehnice:
- Cholina reprezinta un nutriment necesar pentru buna desfasurare a functiei celulare, indiferent de varsta sau sex.
- Conform Institutului National de Sanatate consumul zilnic necesar de cholina este: 550 mg la barbati si la femeile care alapteaza, 425 mg la femei si 450 mg la femeile gravide.
- Un ou contine 125,5 mg de cholina, iar alimentele in care se gaseste in proportie destul de mare sunt: ficatul, cerealele germinate, conopida.

Sursa stirii

Tags: