Consumul de alimente din soia la pubertate scade riscul de aparitie a cancerului de san, conform cercetatorilor de la Centrul Medical Universitar Georgetown. Dupa unele studii consumul de soia ofera o protectie semnificativa cu scaderea riscului de aparitie a cancerului de san cu 50%, atunci cand consumul a fost facut in copilarie sau in adolescenta. Cu toate ca exista o serie de teorii care incearca sa explice fenomenul, cercetatorii afirma ca in prezent este nevoie de efectuarea de studii si cercetari pentru a intelege de ce soia ofera un scut protector impotriva cancerului de san.

Sursa stirii

Tags: